pühapäev, 20. mai 2007

Kùpsetasin kringlit

Kùpsetasin jàrjekordselt kringlit.Viimasel ajal olen neid pàris mitu teinud.Mònikord on parem, mònikorh kehvem.Seekord oli tàitsa OK.Olen teinud nii kaneeli, kui shokolaadiga.Endale meeldib shokolaadiga isegi rohkem, kuigi kaneeli omal pole ka viga.Ainuke asi, et ma ei oska teha sellist kolmele inimesele parajat portsu, alati tuleb liiga suur ja mingi osa làheb igakord prùgikasti:(.Nùùd mòtlesin teha saiavormi, aga ei oska ja pole isegi retsepti veel leidnud.Toidutare.ee's olen ma sage kùlaline, aga sealt ma seda ka kahjuks ei leidnud.
Mina kui suur dieedi pidaja siis........muudkui kùpsetaks:P

2 kommentaari:

Ruudi ütles ...

Ma teen tihti kaneelisaiakesi. Kuna neid saab ka alati liiga palju, siis panen osa sùgavkùlma, kui vàlja vòtta ka mitu kuud hiljem on sama head kui vàrskelt. Vòid ju samamoodi viiludeks lòigata ja sùgavkùlmutada...Ning kui veel korraks kuumast ahjust làbi lased, siis ongi nagu vàrskelt kùpsetatud :)

AnnuMannu ütles ...

Nii nii.Sùgavkùlma peale ma ei tulnudki.Seda peab tòesti proovima.....meil làheb ùldse liiga palju sòòki prùgikasti ja eks see sùgavkùlm on ka selline àbarik:S