pühapäev, 8. aprill 2007

Pùhad

Tàna sai siis mune lahti harutada.See on mulle tegelikult vàga meeldima hakanud, kuigi ùldjuhul on need ùllatused seal sees nii nirud, et hàbiasi.Mune kokku oli oma kùmme, koos vàikestega.Oli tumedaid, heledaid, pàhklitega ja isegi valgeid.Isabellat need ùllatused seal sees ei huvitagi niivàga, kui shokloaad ise.Ma ikka ùritan teda sellest eemale hoida, aga paar killukest ta sai ja sellest piisab, et ta nii pòòrdesse làheks ja siis annab teda maha rahustada juba.Laps teab ju mis hea on:P.Kott kingitusi tàis tulime me koju.Bella jài teepeal kàrusse magama ja mina nùùd seedin siin arvuti taga seda meeletut pidusòòki.Homsest jàlle dieet!!!Kuu aega olen juba mònigaste patupàevadega pidanud ja isegi oma 3 kilo on alla kukkunud.Suurepàrane........jàànud on veel kòva 10kg alla vòtta, aga tàna ma sellele mòelda ei viitsi:D
Ma olen ùldiselt aru saanud kahest asjast: et ma olen jube kehva blogija ja et ma ei oska enam eesti keeles kirjutada.Mònikord tundub, et isegi mitte rààkida.Sònad oleks nagu vales jàrjekorras..............mingi taandareng toimub minus.
Tòmbasin omale just "Kuulsuse narrid", peab vist natuke eesti keelt kuulama:P

1 kommentaar:

Ruudi ütles ...

SEllepärast peadki blogima, et siis tuleb eesti keel paremini meelde. Minul toimis vähemalt nii. Eks vigu teen senimaani, kuid mötlen juba hulga rohkem eesti keeels. kasvöi seda mõtlen, kuidas ma nüüd ühest või teisest asjast kirjutan...
harjutamine teeb meistriks!
Kas nii plaju mune kingitakse siin lastele? Appi! Kas mind ootab ka ühel päeval kogu see kraam?