laupäev, 21. aprill 2007

Keno loto

Nii, asjalood nùùd sellised, et ma vòin tàitsa tòsiselt vàita, et Keno loto on mu lemmik ònnemàng.Ma pole nenede lotode sùsteemile tegelikult veel pàris hàsti pihta saanud, aga absoluutselt iga kord ma vòidan.Isegi kui màngin maha 10 krooni, saan sellest 7.50 tagasi.Seega ei ole ma alati kasumis, aga pàris tùhjade kàtega ka ei jàà.Eilses loosimises sain tagasi 20 krooni, màngisin 10.Summad on muidugi vàga vàiksed, aga ma olen alati seda meelt olnud, et parem natuke, kui mitte midagi.Suurtest miljonitest ma isegi ei unista, sellised vòite saab alati keegi teine.Igaljuhul viimased 5 korda mis olen mànginud, olen alati vòitnud:)Ostsin nùùd ka Bingo pileti, aga ma ei saa sellest ùldse midagi aru. Seal numbreid valida ei lase ja annab automaatselt, niiet ei saa ennast ka sùùdistada, kui vale numbri panid:)
Ma nùùd vàga loodan, et ma selle kirja panekuga àra ei sònunud oma ònne........ptùi ptùi ptùi

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Hi!
You may probably be very curious to know how one can make real money on investments.
There is no initial capital needed.
You may commense earning with a sum that usually is spent
for daily food, that's 20-100 dollars.
I have been participating in one company's work for several years,
and I'll be glad to let you know my secrets at my blog.

Please visit my pages and send me private message to get the info.

P.S. I make 1000-2000 per daily now.

http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]