esmaspäev, 16. aprill 2007

Haiged:(

No nii ja kàest ta ongi.Selle aasta esimene kùlmetus.Bella vaeseke sai kohe hoobilt 39 palaviku ja ma tegelikult ei teagi,kas see on ùldse kùlma saamisega seotud, sest mingit kòha, nohu tal pole.Vòibolla piisas lihtsalt autosòidust, aknad lahti.Tuul teeb ka oma tòò ja seda isegi minuga.Ma arvan, et mulle hakkab vanadus kallale tulema, sest vanasti kùll kuskilt tunda ei andnud, kui nàiteks sùdatalvel kell 4 òòsel otse dussi alt, màrgade juuste ja palja peaga kodu poole marssima hakkasin.Nùùd aga piisab vaid 10 minutit autosòidust, aknad pàrani ja isegi konditsioneerist, kui mul juba pea otsas uugab.Tervis pole tòesti enam see mis ta vanasti oli:P
Igaljuhul saime Isabella palavikust paari pàevaga lahti ja peale mòne kòhatuse pole tal nagu viga midagi ònneks.Mina olen viimased pàevad nagu vati sees olnud.Ei kuule hàsti, ei rààgi hàsti ja kòige òudsam, et toidul pole mingit maitset.Isegi need kòige kangemad kurgukommid, mis mul muidu pisarad vàlja vòtavad, on tàitsa maitsetud.Paar viimast pàeva olen sùùa teinud nii, et selle tocco finale(no nàed ei oska enam eesti keeles ennast vàljendada) annab mees.Eile kàisime juba korra vàljas jalutamaski.Tegime tiiru Alessandrias toimuval mercatol ja San Giorgio fieral.Tàna olen ka korra lapsega jalutamas kàinud ja kavatsen varsti uuesti minna.Mind sellise ilmaga naljalt toas ei hoia miski:)Ma arvan, et vàrske òhk tapabki need haiguse patsillid kiiremini àra ja lòòb pea ka klaarimaks.

2 kommentaari:

Ruudi ütles ...

See on see cambio stagione ( hihi, teatud väljendid ei tule jahh hoobilt eesti keeles), kui ainult palavik, siis tähendab, et Bellal on immuunsussüsteem sinu omast parem:) Sest palavik tähendab ju seda, et organism võitleb viirustega.
Muuseas ma sain oma immuunsussüsteemi toimima ideaalselt täna punakübara tablettidele ( echinacea, igast erboristeriast leiad), see tugevdab teda. Pole juba mitu aastat haige olnud.. isegi mitte nohu...

AnnuMannu ütles ...

Seda punakùbarat pean ma otsima siis tòesti.Mul ikka paar korda aastas tuleb ette see kùlmetus ja vòtab ikka jalust maha kohe:(