kolmapäev, 14. märts 2007

Kevad kàes!!!

Minu lemmik aastaaeg on lòpuks oma tàies hiilguses.No peaaegu, kui mitte pàris.Kòik òitseb ja muru on ilus roheline.Kui natuke linnast vàlja minna, siis on ikka mega ilus.òhk on vàrske ja linnud siristavad.Nutriad jooksevad ringi.Rààkimata jànestest.Mulle meeldib vaadata maju siinsete collinade nòlval ja unistada , kuidas ùkspàev on mul ka endal vàike majake ilusa vàikse aiaga.Usun, et kunagi saab see ka teoks(parandamatu optimist?!).
Imetamisest niipalju, et sellega on siis nùùd kòik.Kuni jàrgmise korrani;).Tundub, et piim kadus lòpuks àra.Paar pàeva tagasi oleks veel jagunud ka naabrilastele, aga nùùd on vaikus lòpuks.Ei pea enam kolm korda pàevas riideid vahetama:).Magam jààb ka nùùd ilusti.Enam ei tehta kisa ega midagi.Tundub, et ta lausa on nautima hakanud seda kaisus magama jààmist.Uskumatu kùll, aga kuni hommikuni ei àrka kordagi.See on tegelikult meie majas ikka tòeline ime.Ma olen nii ònnelik!!!Peale aastat ja kolme kuud saab lòpuks magada oma 8 tundi jutti.Mida sa hing veel ihkad.

Kommentaare ei ole: